fredag 27 mars 2009

Super Frou-Frou

Om jag i denna stund fick välja en superkraft skulle den kraften vara att bara kunna lägga handen på en bok eller dokument och att då all text under samma tidsrymd som man tankar över låtar från I-tunes till Ipoden överförs till min hjärna.

Jag har bara så kopiöst mycket att läsa till på måndag. Komplexa teorier och politik-sociologiska system som ska utvärderas och kritiseras i en rapport med deadline klockan 12:00 på måndag. Som om inte det vore nog ska jag redovisa mina resultat inför studiekamrater och lärare på tisdag.

Till saken hör att jag haft dålig tillgång till studiematerialet onsdag/torsdag. Då administrationen återigen fuckat upp har jag blivit utesluten från kursen på studentportalen. Förståelsen från ansvariga lärare har varit minst sagt bristfällig. Jag kan bara tacka min lyckliga stjärna för solidariska studiekamrater.

Imorgon har jag en heldag planerad i Stockholm och söndagen hade jag tänkt ägna åt att kurera baksmälla. Hur ska det gå? Hur ska det gå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar