onsdag 25 mars 2009

Fuck i röven

Min svenska flatmate från Sydafrika brukade slänga sig med detta kraftuttryck när hon blev upprörd av en eller annan anledning. Det smittade av sig och än idag kan det spontant va de första orden som slinker över mina läppar i hettans stund. Ja, jag vet. Charmigt så det förslår.

Men på sätt och vis var det ett bra uttryck, för en kuk i röven ville ingen av oss ha. Jag antar att vi båda är konservativa på det sättet.

Lustigt nog verkar det som om tjejer i allmänhet ofta får detta pikanta förslag. Missförstå mig rätt. Jag dömer ingen. Om man gillar en kuk i röven så är väl det fine. Men det som stör mig är att det finns killar som vågar be tjejer om att ställa upp på nåt de själva aldrig skulle gjort.

Det var vad jag kom att tänka på när jag nu såg ett inslag om analsex i veckans Fråga Olle. Passande nog var det två killar som demonstrerande instruktioner.

För nu är det ju så att det manliga könet är det som har störst glädje av denna specifika akt. Det är just killar som har sin g-punkt i röven. Ett faktum som måste vara ödets ironi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar