måndag 9 mars 2009

Baby's back but I'm not

Nu är ipoden sitt gamla jag igen, tack och lov. Jag kan inte leva utan mitt örongodis.

Kvällen har varit lugn. Jag har ägnat den åt att svära åt html/css-logik. Koder som ska in på exakt rätt ställe och dokument efter dokument som ska kopplas till varandra. Aaaagh!!

Förutom det har jag jobbat på att kurera en begynnande förkylning med vicks blue halstabletter och tvivelaktigt grönt te inhandlat hos araben i hörnet. Jävligt nog så glömde jag att ta med mig hårborsten till badet. Kunde ju inte torka håret innan det borstats ur så jag gick därför ut i kylan med vått rufs. Inte bra.

Skulle egentligen träffat min zambiske (säger man så?) studiekamrat M ikväll men jag ställde in mötet. Förklarade dagsformen och han svarade med att fråga vem jag har kysst. Du skulle bara veta, tänkte jag. Han håller på och flörtar med mig så där och jag är så ofantligt trött på det. Sa att det inte var det utan att jag hade gått ute med vått hår sen badet. Borde istället ha svarat att jag hånglat massvis med en random guy på en klubb i lördags och att jag nu hoppas på att få göra det igen och mer därtill med en viss annan kille jag träffade samma kväll. Det är ju så kompisar pratar med varandra och jag får väl börja köra det snacket så han fattar nån gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar