tisdag 31 mars 2009

Hang on to your friends

Jag har hört att nya dagar ska fortskrida bra om man börjar morgonen men att känna tacksamhet. Om man tänker efter finns det mycket att känna sig tacksam över.

Den här morgonen tänker jag särskilt på mina vänner. De bästa är utspridda över landet och världen men vi har många gemensamma minnen att le och skratta åt. Och fler kommer det bli framöver.

Jag känner mig också tacksam för att inte precis alla låtar handlar om antingen lycklig eller olycklig romantisk kärlek, ett ämne jag inte vill reflektera över just nu. Istället är jag glad för att den här låten om vänskap nyligen hittat till mig.

There's a place in this world
where people like me are found by people like you
so find a place as this forever divine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar