måndag 27 april 2009

Smart är man i alla fall

Det är ett område i mitt liv som går väldigt bra just nu - plugget. I och får sig får man lov att mena på att det vore illa annars med tanke på vilken tid jag lägger på det.

Hämtade idag ut en rapport som jag lämnat till en av universitetets kaxigaste lärare. Var beredd på kritik men möttes av inledningen "En av de klart bästa läsrapporterna i gruppen!" Vidare lovordade han bland annat mitt kritiska förhållningssätt och förmåga att se samband. Fräck som jag varit hade jag till och med petat på hans egen studie och om detta tyckte han att det fick honom att inse att han än en gång måste sätta sig ner och se över sin tolkning av resultat. Det var far more kredd än jag räknat med.

Kanske är det bra att det går sämre på andra plan i livet just nu, som med sexlivet. Jag har inget som kan störa mina tankar liksom. No distractions what so ever. På gott och ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar