onsdag 1 april 2009

Rosing och hennes boys

Vem var det som fick knulla Rosing nu då? Jag hade TV:n på i bakgrunden medan jag jobbade på en skivrecension. Kastade bara blickar på burken då och då, trött och halvengagerad. Tänkte att - Linda, vad du än gör, brist för guds skull inte ut i skratt. Ditt ansikte klarar det inte. Det kommer krackelera, bokstavligt talat. Botoxsprutor verkar fan inte va att leka med...

Jag vet som sagt var inte hur det slutade. De hade i alla fall hemmafest om man nu kan kalla party of three för "fest". Hur som helst fick två utgallrade aspiranter minsann tävla om hennes gunst där i lägenheten. Mitt i allt började hon analysera en eurotechno-låt, menade på att man blev helt uppfylld av den. Där och då kände jag väl att bizarr övergick till obscene så där tappade de helt och hållet mitt intresse.

Jag kan inte låta bli att undra hur framtida generationer kommer analysera vår populärkultur. Kommer de att skratta eller kommer de gråta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar