lördag 18 april 2009

Niccokick

Jag är feströkare. Feströkare som tangerar säsongsrökare när vår och sommar kommer.

Dessa festcigg som blir över dagen efter... Det är nu det blir svårt att hålla fingrarna från dem.

Jag har ägnat större delen av dagen åt research. Min uppsatshandledare förväntar sig ett utkast av projektplan senast imorgon. Jag är nåt riktigt bra på spåret men har problem med den vetenskapliga metoden. Har konstaterat att jag är mer journalist än forskare after all. Jag vill ha min vinkling, gräva fram informationen och ställa ansvariga mot väggen. Jag vill inte så mycket metodiskt undersöka, mäta ditten eller datten och dra slutsatser. Men... Jag måste.

Så det har blivit svart kaffe. Avbrott med ckeckning av mailbox och slösurf på bloggar.

Det har blivit promenader för att rensa skallen och cigg på det. Har en niccokick nu som det egentligen bara är att glida på.

Sökte just på niccokick på google och fick fram denna video. Fan, skulle jag inte gjort. Nu kan jag bara tänka på vackra killhänder som smeker. Fan, fan, fan. Plugg och koncentration var det ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar