måndag 11 maj 2009

Min rumpa+min soffa=sant

Har säkert spenderat 95 procent av dagen med baken på soffan och laptopen i knät. Får snart fnatt och damputbrott... Har läst igenom texter, skrivit rapport och skickat mail.

Min uppsatshandledare måste vara den mest ambitiösa jag kunnat komma över. Hon ger mig feedback på ändringar inom loppet av bara några timmar. Jag sa idag att jag behövde ett intyg från henne att bifoga med stipendiumansökan. Hade typ tänkt mig att hon skulle skriva nån rad och sen signa med sin namnteckning. Nej då, hon hade belyst hela min projektidé ur väldigt positiv synvinkel och dessutom lämnat fina vitsord om mig som person. Fyllde nästan en hel A4-sida. Fett najs!

Nu är det några dagar av finputsning innan jag ska lämna in ansökan. Sen är det bara att kunna släppa det tills jag får ett svar... Inte det lättaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar