fredag 27 november 2009

Ont i magen

Jag har sett fram emot festival. Dans, folk och liv ute i den vackra naturen. Men jag har som bekant ett delikat problem. Folket jag åker med. Platser i tält är redan paxade och allt som återstår är en plats i ett tält med P. P som vill ha mig men som jag inte vill ha. P som jag trots allt hånglat med och som tror att det kommer bli mer. Jag ville också tro det. Tills kroppen markerade nej. Man kan inte ligga med någon för att vara snäll. Eller rättare sagt, man kan men man borde inte. Inte om man vill hålla sig psykiskt frisk.

Så efter lång rådgivning med B skickar jag ett mycket ärligt sms. Förklarade varför jag ville hem igår. Säger att jag vill ha honom som vän och undrar om detta kommer att orsaka problem under festivalen.

Inget svar än så länge...

Samtidigt har B fått sms från het österrikare som visade sig vara het schweizare. Han tackade för igår och bad henne att vara så snäll och framföra till mig att han tycker jag är "gorgeous".

B bara: OMFG! What are you doing to the boys?

Jag, jag vet inte. Jag vet absolut inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar