lördag 28 februari 2009

Mardrömmen

Sen i måndags då jag kom till päronens hus i Värmland har jag faktiskt kunnat sova. Först i natt hade jag en dröm som jag fortfarande minns. Den handlade om något så patetiskt som att ex-faktorn hittat hit till den här bloggen. Han hade skrivit en kommentar som var lång som en uppsats. Det jag minns tydligast av den var inledningen. Han hade skrivet nånting i stil men "Visserligen är jag lite full nu men tillräckligt nykter för att ändå undra vad fan du håller på med..." Sen minns jag inga detaljer annat än att det var en genomgående besviken ton genom hela meddelandet. Jag bara försökte komma fram till hur tusan han hade hittat hit.

Jag blev ganska lättad när jag vaknade upp och insåg att det bara var en dröm. För detta är mitt private space. Ett space som jag väljer att dela med främlingar. Enbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar