fredag 20 februari 2009

Here Comes the Sun

Kunde knappt tro det när jag öppnade ögonen för en timme sen. Men lovely lovely solljus lyser upp byggnader och reflekteras av snön. Jag bestämmer mig därför för att hoppa ett spinningpass idag till fördel för en promenad. Sen behöver lägenheten städas och det är ju också träning. För att inte nämna tvätt som ska tvättas.

Forskningsrapporten som ska avslutas... Vi har till måndag på oss men jag tänkte den skulle blir klar idag. Nu tror jag fina laptopen får följa med mig på tåget imorgon. Jag kan ju skriva under resan...

Mycket händer tydligen den här helgen. Himla typiskt när man själv haft planerna spikade sedan länge. Är bjuden på fest hos en fransk studiekamrat här i Uppsala. Ett gäng peruanska kompisar har bjudit med mig på restaurang och utgång i Stockholm. Hemma i Värmland hämtar mamma hem världens sötaste dalmatinervalp plus att syren är där under helgen.

Klona mig någon?

Nej då. Fest i Östergötland är ett val lika bra som något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar