måndag 23 februari 2009

Ny vecka, nya projekt

Forskningsrapporten känns så klar som den kan bli. Resultatet är välskrivet, välstrukturerat och framför allt omskakande. Förväntar mig bra betyg på detta.

Då är kursen avslutad och i och med det har jag fem veckor som jag kan disponera precis som jag vill. Jag har bestämt mig för att återuppta distanskurs i webbpublicering, en kurs som jag tog förra våren men aldrig avslutade. Den fyller ut poängen i den här fem veckorsluckan. Olikt mig att lämna något oavslutat men så hade jag heltidsjobb då och såg inte så allvarligt på kursen, den var bara ett litet fritidsintresse.

Annars ska jag skriva recensioner och intervjuer för musiktidningen jag jobbar åt. Sen så ska jag börja formulera min masteruppsats och skriva stipendieansökningar så jag förhoppningsvis får sponsring med att göra vad jag tänkt av den.

Snart så tar jag tåget västerut till Karlstad. Är så ivrig att se valpen medan han fortfarande är bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar