fredag 11 december 2009

Första gången

Så idag togs min oskuld i Brazilian Wax. Detta efter övertalning av B som utsatt sig för denna procedur regelbundet sedan 2005.

Jag har varit nyfiken men skulle aldrig fått tummen ur om det inte vore för push från sidan. Vi gjorde det som en housemate aktivitet. Somliga housemates går ut och tar en öl ihop andra åker iväg till snobbförort och vaxar fittorna...

Jag var först ut. Så där låg man med bar underkropp och benen särade på en brits. Tjejen som gjorde behandlingen var i min ålder. Lugn och väldigt metodisk. Vi småpratade samtidigt vilket underlättade den bisarra situationen avsevärt. Jag frågade om de hade många kunder som gjorde detta. "Oh yeah" tyckte hon. De var vana att göra det på löpande band. Kunde fixa hela grejen med ögonbindel på om det så krävdes.

My ladies, jag ska inte ljuga och säga att det inte gjorde ont. För ont gjorde det. Men jag hade faktiskt räknat med värre.

Nu är allt borta förutom en liten sträng. Jag tycker synen är ganska lustig. Lite som en plockad höna. Det rekommenderas att inte ha sex det första dygnet. Måste låta hårsäckarna lugna sig från traumat liksom. Jag kan leva med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar