tisdag 19 juli 2011

Mitt scizzo jag: uppdatering

Han var inte sen att svara, franskpojken. Sa han var så glad att han hittat mig där (fast eh, var ju jag som hittat honom men i alla fall) och att vi absolut borde träffas varpå han undrade när jag är tillgänglig - vardag eller helg? Jag svarade och sa att jag är rätt flexibel. Rabblade upp några gruppaktiviteter jag har inplanerade i veckan ifall han ville joina.

Senare ringer telefonen. Det är franspojken och kära hjärtanes - han ringer från sitt franska mobilnummer! Säger att han har lunchrast och undrar om vi kan luncha ihop. Jag frågar var han är och får sen förklara att det är på helt andra sidan av stan. Att det blir svårt att hinna med. Han bara - I can take a taxi to wherever you are. Men jag tyckte inte att det lät som en bra idé. Han skulle bara hinna med taxiåkande fram och tillbaka. Så jag sa vi får ta det en annan dag. Planera det först.

Han lät lite besviken men sa att om inte annat så ses vi på lördag för han ville komma med på marknaden jag nämnde. Avslutade med att säga att han kommer skriva till mig för att det blir lite dyrt att ringa (ja).

Så ja... Hoppsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar