fredag 22 juli 2011

Laddar för en panghelg

Inom kort kommer ett brasilianskt par kliva genom min dörr. De är ett couch surfar- par som jag accepterat och de är från Rio de Janeiro. Jag menar vem vill inte känna folk från Rio?

De stannar med mig till måndag morgon och imorgon kommer min holländska vän, M och joinar oss.

Ikväll är jag bjuden på fest hos R. Vill verkligen gå men vill också ta med mig brassarna. Tyvärr är R väldigt strikt med att det är en "girls night" så jag skulle i så fall bara få ta med ena halvan och det känns ju lite taskigt mot den andra... så jag vet inte.

Imorgon kommer börja med att jag tar brassarna till the Biscuit Mill Market, en underbar och trendig matmarknad som ligger bara runt hörnet där jag bor. Sen på kvällen kommer det bli utgång och firande av att B fyller 40 och i samband med det drar ut på Europaresa.

Och franspojken... Vi får se om han kommer och tar plats nånstans i det hela.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar