onsdag 9 februari 2011

Choices

Fyra veckor har gått och nåt som är for certain är att jag ska boka flyg till Sydafrika denna vecka. Vad som är osäkert är vilket avgångsdatum jag ska välja. Det står mellan torsdag nästa vecka (17 februari) och 3 mars.

Därför vill jag boka 17 februari:
- Jag har en biljett till U2-konsert 18 februari. Once in a lifetime oppurtunity.
- Jag vill träffa W NU.
- Jag vill fånga lite riktig sommar innan södra Afrika övergår till höst-säsong.

Därför borde jag boka 3 mars:
- Mamma behöver hjälp i butiken då hon inte hittat någon lämplig ersättare för mig. Själv säger hon att hon är ok med att jag åker nu men att hon hellre skulle se att jag stannar februari ut.
- I efterhand kan jag behöva den där extra månadslönen.
- Om jag bokar mars blir flyget 2000 spänn billigare.

Hur hade du gjort? Snälla hjälp mig!

/Kluven

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar