måndag 26 juli 2010

Every little thing is gonna be alright

Planerar för Sverige.

Tänker på hösten och på mamma som jag ska hjälpa med företagsstart.

Tänker på hur det blir efteråt. Vart jag kommer hamna. Vad jag kommer göra.

Kommer för första gången på länge fram till att det känns bra. Att det känns pirrigt, förväntansfullt och framför allt alright. Det handlar bara om att komma ihåg:

. Jag har en damn good utbildning. En som inte begränsar mig geografiskt till något område. Au contraire, the world is my oyster.

. Jag har människor som mer än gärna vill intyga min kompetens för potentiella arbetsgivare.

. Jag har stöd från en underbar familj.

. Jag har en pojkvän som är beredd på att vänta, flytta och tro på en gemensam framtid trots distans.

. Jag har vänner som inspirerar och entusiasmerar.

. Jag har en vilja som inte är att leka med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar