onsdag 19 augusti 2009

Lust

Hundvakt igen och usch - jag vill inte prata om det. Det skär sig i alla fall fortfarande mellan mig och den prickige så fort vi lämnas på tu man hand. Jag föredrar katten alla gånger.

Igår när han hade somnat så hällde jag skamlöst upp vin till mig själv där jag bänkat mig framför storbilds TV:n i familjens vardagsrum. SVT visade filmen Young Adam. Det första som slog mig var att jag aldrig sett Ewan McGregor så... brutal. Jag skulle vilja beskriva filmen som erotisk, tungsint och motsatsen till återhållsam (vet inte vilket ord det är jag letar efter här).







Den tvingade mig att reflektera över mitt icke-sexliv. Djupt där inne nånstans finns det en lust ändå. Och ärligt talat - vilket jävla slöseri. Jag är ung, jag är söt och jag har en kropp som en freakin sex goddess. Vad väntar jag på?

Promiskuitet... Jag uppmuntrar promiskuitet starkt. Att bara ge sig ut och ta det man vill ha och ha no second thoughts about it. Jag skulle kunna ursäkta mig med att säga att jag inte är kapabel till det. Men samtidigt har jag haft mina perioder av promiskuitet. Det var dock längesen nu.

Jaja. Det ska väl vända med det där med. I annat fall får jag väl driva mig själv till att för första gången i mitt liv brutalförföra någon.

2 kommentarer:

  1. Gillar Young Adam.
    Den är väldigt rå, obarmhärtig.
    Men Ewan är liktförbannad lika hot i den! grrrr

    SvaraRadera
  2. Den där Ewan är alltid hot. Han bara har nåt.

    SvaraRadera