tisdag 3 maj 2011

Don't think less of you. Just think less about you.

Jag har gått ner mig. Jag har gått livskris ner mig. Frou-Frou 28 år skulle vara en självständig kvinna, en kvinna mitt i karriären. Phaa!! Hon skulle inte i alla fall inte vara nån kvinna som börjar grina hur som helst var som helst. Nej, hon skulle vara i kontroll, framförallt. Error!

W, jag tycker synd om W. Han som står ut. Han som gör allt han kan för en jävla flickvän som bara rycker på axlarna. Hur orkar han?

Och när innehållet i mitt huvud är som svartast. När jag bara räknar ner dagarna till min eventuella domedag då är det ändå en liten röst där som stadigt säger - Du måste ändra din attityd för allt börjar just med en förändrad attityd. Och jag vet ju det. Jag vet ju det, vet ju det, vet ju det.

2 kommentarer:

  1. Det kommer att ordna sig. Och det är helt ok att ha en low-dip och att få sura lite ibland.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack du fina. Hoppas du själv kommit till rätta i nya staden. Kram

    SvaraRadera