tisdag 12 oktober 2010

Vad är det här för jävla blog?

Jag har noterat att ett allmänt resonerande kring bloggens vara eller icke vara just nu förekommer bland bloggarna jag följer. Det har fått mig att fundera lite över den här bloggens existensberättigande.

Jag vet egentligen bara vad den inte är. Den är ingen modeblogg. Ingen livstilsbblogg. Haha! Definitivt ingen peppa andra som är i samma situation-blog.

Den saknar mål, tema och riktning. Om den är nåt alls så är den väl en egoblog. Vem fan behöver den mer än jag? Ens jag?

Je ne sais pas.

Jag bara vet att jag hellre lägger ner den än kör nån inriktning. Ge folk vad folk vill ha... Näpp, det är inte min visa. Introvert ska det va.

Sen är det ju även sånna bloggar jag läser själv. De där bloggarna som helt enkelt är trevande försök till att begripa den där omvärden och inte minst - sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar