måndag 25 januari 2010

Never being boring

Rusar genom hela internationella transferen pa Istanbuls flygplats medan man raknar ner sekunder till stangning av min boarding i hogtalarna. Hinner med precis.

Leds in till en sang i ett sovrum dar jag far njuta av den lenaste kroppen jag nagonsin smakat.

Vaknar ensam upp i Schweizarens lagenhet dar jag smyger pa misstankt inkraktare med ett strykjarn som stridsvapen. Inser att det bara var katten.

Drar till mig sju frammande killar pa en parkering och far en lektion av matbutiksagare i hur man bryter sig in i bil med endast ett stycke staltrad.

Raddar B:s hus fran brand.

Badar i det vackraste vattenfallet mina ogon nansin skadat. Glittrande fall pa 50 meter som porlar ner i gron lagun...

Semidor en andra gang i bergsklattring och maktar inte med annat an att bara skratta hysteriskt.

Gor en forsta dag pa praktiken dar min boss valkomnar mig med en jattekram.

Det har borjat intressant i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar