onsdag 6 januari 2010

Mission accomplished

Det borde egentligen inte gått men med hjälp från mina päron (av alla) så roddes det hela i land - inlämning av uppsats.

Fina mamma som satt uppe med mig till halv sju på morgonen på inlämningsdagen... För att gå igenom den sista korrekturen. Mamma som laddade upp min uppsats på nätet under skakig uppkoppling och belastat nät medan jag jagade tryckerier i sista sekund.

Fina pappa som åkte med mig hela vägen till Uppsala för att jag skulle kunna lämna in fyra exemplar personligen, som det krävdes...

Utan de båda hade det inte gått. De har förvånat mig.

Och hur känns det nu? Jo, jag känner mig lättad. Samtidigt är jag besviken på mig själv för jag vet att jag skulle kunna ha gjort det bättre. Men jag lät annat ta över. Jag tappade fokus och nu blev det som det blev.

Låt oss nu bara hoppas att jag tar mig igenom opponeringen oskadd nästa vecka. Hur som helst så ska jag gå igenom uppsatsen fler gånger. Fila, korrigera och utveckla, innan jag lämnar in den till Sida också. Det är jag skyldig dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar