måndag 9 augusti 2010

Det händer inte

"Det händer inte", tänkte jag i morse när min mobil plingade till och W meddelade att han troligtvis missar flyget. Han hade åkt till fel flygplats i Munchen... Ja. Och jag vart not impressed. Hade inte en tanke på att jag skulle informerat honom om att Ryan Air inte flyger från stora flygplatser. Trodde att han checkade sånt, Mr Organised.

Så här sitter jag på vårt fina hotellrum efter att ha lunchat, fikat och shoppat på stan. Tänker nu att om jag visste hur det skulle bli så kunde jag styrt upp nåt socialt möte åt mig själv ikväll. Men jag har inte orkat ta kontakt med någon annan än L och hon kan ses först imorgon. Man ska inte tro att afrikastilen funkar på stockholmare inte. Helst en vecka i förväg ska möten planeras. Ja, just det. Jag är i Sverige ja.

W kommer fram mot midnatt. Bio? Ja. Inception? Yes.

5 kommentarer:

  1. Word, om det där med ospontana svenskar alltså...Men WoW here we come!

    SvaraRadera
  2. Ja, here we come indeed! Om du ser någon i I hjärta Cape Town tröja, så är det antagligen jag.

    SvaraRadera
  3. Om du ser en liten mörk tjej som skriker och hoppar på M.I.A och har tjocka hjärtformade örhängen så är det antagligen jag!/S

    SvaraRadera
  4. Jävlar i min låda vad M.I.A rockade! Kanske den ballaste bruden på denna jord... Synd att jag inte såg dig.

    SvaraRadera
  5. Ja gud vad bra hon va! Det var ren eufori. Synd att vi gick om varandra. Var rätt packat med folk under hela festivalen... Men det låter som ni hade kul! Om du någonsin har vägarna förbi Stockholm.../S

    SvaraRadera